RedFlower_ ben sabahları uyandığımız zaman ve akşamlari uyumadan önce eğlenceli bir şekilde göz teması kurarak kelime tekrarlatırdım. Zor kelime değil ama kolay kelimelerden söyleyebileceklerinden. Yavaş yavaş zorlaştırırdım. 2 yaşında konuşuyordu '‘BAK’' kelimesini öğretin birde. İki kelimelik cümleye teşvik ediyor mesela “bak kedi, bak kuş” gibi.