Daha önce buraya meme reddi sıkıntımdan bahsetmiştim, birkaç gündür oğlum meme ile kavga ediyor emzirme süresi çok kısaldı. Mama+ meme devam ediyoruz sarılık olduğundan beri. Biberondan dolayı olduğunu düşünüyorum. Aranızda silikon uç deneyen var mı? İşe yarar mı? Daha sonra normale döndürüp ondan da vazgeçirebilir miyiz?