Herkese merhaba biz de kolik bebeğiz 2 hafta yoğun bakımda kaldı eksik hafta doğduğu için hastaneden taburcu olduğundan beri gazımız var ve çok kusuyorduk herşeyi denedik doktorumuz bio gaia verdi sonra sab simplex kullandık geçmedi probiyotik damla kullanmaya başladık altını ne zaman değiştirsem mosmor olana kadar ağlıyordu özellikle akşam 6 dan sonra başlıyordu ağlamalar 2 aylık olduk hala devam ediyor önceki akşam Türkiye hastanesine acile gittik ordaki doktor gaz giderici şurup verdi biraz rahatladı ben bide antikolik biberon aldım oda kusmaları durdurdu bizde geçmesini bekliyoruz çok zor günlerimiz oluyor gerçekten çok geçmiş olsun sizlere de