Tugce88me
Bende 3 marka var…
1.Vicco(ilk onu kullanırım diye almıştım)
2.Aeropostale(Yürümeyi çözünce onunla devam ederim dedim)
3.Adidas boğazlı(Teyzesi almıştı)
Bebeğim 0cak 8 doğumlu evde olduğumuz için yaza anca yürür diye düşündüm.
Ama bebeğim yaşını karşıladı ve Aralık 23 yürümeye başladı vicco giydiremedim bez olduğu için, Adidas’ları da giyinmedi yeni yürümede Belek kısmı bükülmediniz için.
Aeropostale(Boyner’den almıştım) denetimli annelerin sayesinde iyi ki almışım diyorum. Tek onu kullanıyor çok, şükür hiç zorlanmadı ve hiç takılıp düşme filan olmadı. Sert taban olsa da iç tabını çok rahat.