Ben doğumdan 1 ay önce kullanmaya başlamıştım lansinoh göğüs ucu kremini her emzirmeden sonra sürdüm kanlı kanlı yara oldu yine de sürdüm bir sonraki emzirmeye kadar topladı göğüs kendini 15. Günde birşey kalmamıştı şükür, süt konusunda bende de hiç yoktu neredeyse hatta doktor sıktı gelmedi mama al dedi bana 2. Günümde dinlen uyu duş al muhallebi tüket bol bol da emzir dedi çok şükür geldi sütüm emdikçe geliyor kuzum vazgeçmeden emzir ilk 20 gün zaten her istediğinde ver memeyi 2 saatte bir değil sadece sütun artacaktır emzirdikce 🙏🏻