ELaaaedaa Kızlar 19 günlük bebeğim bu çayları alıp karıştırsam günlük bir tatlı kaşığı içsem demleyip acaba sorun olurmu..
Lulemom ELaaaedaa günde 2 kupa içtim ben. Bi sabah bi akşam. Efsane süt yapıyo. Hemde bebeği rahatlatıyor. Ben bide ısırganotu tohumuda ekliyordum. Oda çok faydalı.
Lulemom ELaaaedaa hepsini ayrı ayrı aldım. İçeceğim zaman hepsinden 1 er çay kaşığı katıp 1 bardak suya demledim. Süzüp içtim.