Arkadaşlar bebegim 2 ay 8 günlük bir buçuk aydır kanli kaka ve geçmeyen pişigi vardi süt alerjisi belirtileri die diyet yaptrdi doktor süt ürünleri ve yumurtaya falan dikkat ettim tuketmedim gecen hafta kan testi ve deri testi yapıldı alerji cikmadi 10 gündür kanli yapmadı hic pişik te yok ama doktor iki ay daha devam et dedi diyete sizce geçiyor mu düzeliyor mu