Bedsssss Burası ile alakası yok belki ama kzlar sizlere danışmak istiyorum. Balkonuma çim halı alacagm baya da büyük balkonum. Ama dört tarafida açık balkonun yani çim halı sizce gereksiz mi çok mu toz olur yıkayıp etmesi yani kullanış açısından nasıl ?
nazlimom_ Bedsssss bizim balkonda büyük süpürüyoruz elektrikli süpürgeyle cok rahat oluyor yıkamaya gerek yok yıpranabilir belki