Merhaba anneler 2 ay 18 günlük bebeğim var. Sadece anne sütü ile besleniyoruz. Çok zor şartlarda anne sütümü arttırdım. Her emzirme sonrası sağmalar, takviyeler… tam sütüm arttı derken kilo alımı yavaşladı. Hassas tartı almıştık 2 günde bir banyo zamanları tartı yapıyoruz. Bu sefer 3 günde 35 gram kilo almış. Eskisi kadar sık emmiyor. 2. Ay aşılarının etkisi mi yoksa bir haftalığına memlekete gitmiştik hava değişimi mi bilemiyorum. Bez sayısı da normal. Ama kakalı bez günde 1-2 iken şimdi 3 oluyor. Ve sulu baya. İshal mi aşıdan mı hava değişimi mi bilemiyorum. Nasıl düzeltebilirim ya da bu durumu yaşayan var mı?