Beriltalay Merhabalar Bebeğim beş buçuk aylık üç gün önce sünnet oldu çok şükür çok sıkıntı yaşamadık. Ancak doktor bir daha gelmenize gerek yok sadece üç gün sonra bebek çok küçük olduğu için yapışma olmasın diye kesilen yerden aşagı doğru itin deriyi dedi. Bugün elimle yapmaya çalıştım ama çokta kıyamadım açıkcası. Doktor size de böyle bir şey dedi mi? Sizler yaptınız mı anneler? Doğru yaptığımdan emin olamadım 🤔
Beriltalay [bilinmeyen] ya her yerini mi ileri itiyorsunuz? Benim sanki böyle bir tarafı inmiyor yapışmış gibi ama geneli normal iniyor itince
Duygudeniz Beriltalay bende belbucuk aylıkken yaptırdım ancak doktor oyle bısey yapmamı soylemedi hergun karton bardak koyduk bir hafta boyunca ılıksuda bekledi zeytinyağı batikon bunsekılde oldu
Beriltalay [bilinmeyen] doktor uç gun sonra yapın demişti ondan bugün yaptım üç gün olmustu bugün haklısınız doktora gitmek en iyisi içim rahat etmedi
deletedmom4842 Beriltalay Bizimde bir hafta oldu sünnet olalı bize böyle bir şey demediler bende yapmadım