Meme + mama olarak besleniyor hipp kullanıyorduk sma ya geçtik 2 gün önce bugün oğlum çok huzursuz devamlı emmek istiyor emer emmez de kaka yapıyor kakasının rengi aynı eskisi gibi pütürlü de çok sıvı değil sabahtan beri 3 4 tane baya kakalı bez değiştirdim ishal mi olmuştur mama mı yaramadı ne yapmam lazım yardım edebilir misiniz 😭😭