b_goktug07 Merhaba kızlar bebeğim 15 günlük oldu ama dün geceden beri gazı var özellikle dün gece çok zor uyudu bu damlayı kullanıp bebeği rahatlayan var mı? Bana da birisi önerdi ama emin değilim sağlık açısından
midekoruyucu b_goktug07 biogaia güzel ilaç fakat gaz damlası değil, bağırsak düzenleyici. Onu kullanacaksanız yanında gaz damlası kullanmanız gerekiyor, metsil güzel ilaç öneririm ♥️ Veya sab simplex kullananlarda var memnunlar
Gokcennderenn b_goktug07 ben bir haftalik iken kullanmaya başladım burda bir çok gaz damlası ismi duydum ilk kullandığım biogia doktor tavsiyesi ile aynı zaman da bağırsak düzenliyor. Bize çok çok iyi geldi hatta 3. Ayın başında gaz problemi bitti. Yeni şişeyi hiç kullanmadık. Ama her bebeğe iyi gelir mi bilmiyorum yanlış yönlendirme yapmış olmaym. Mama gibi düşünün
GoktugUras_mom b_goktug07 bağırsak düzenleyici ama bende işe yaramamıştı nbl probiyotik kullandık onun yerine daha memnun kaldık. Hemen hemen hepimiz kullandık ama sen yinede doktoruna danış
Gizem_Uraz Bizde kullandik hic bir faydasini gormedim sap sumplex aldim arkadas ve saglik ocagindaki hemsire onerisince cok iyi geldi tabi bu bebekten bebege degisir bizimki biraz kolik gibiydi cok sukur iyiye gidiyoruz
Beno b_goktug07 doktorum yazdı etrafimdaki herkese doktor yazdı hepimiz kullandık.ben iki buçuk ayında bıraktım şöyle ki müthiş bı fark olmadı ama bı tik rahatlattı diyebilirim
witcher b_goktug07 Bizde kullandık 10 gün bi etki göremedik sonra yanında sapsimplex diye bi damla verdi doktorumuz cok rahatladık gerçekten tavsiye ederim biraz pahalı bir ilaç ama bebeğimi rahatlamış görmek herşeye bedel
Esraaa55 b_goktug07 bio gaia daz damlası değil bagırsak düzenleyici yanında gaz damlasında kullanmanız gerekebilir bn nurse harveys ıle bıogaıa ıkısını beraber kullanıyorum
illwait88 witcher kaç damla kullandınız acaba bebeğim bi aylık olmak üzere ne kadar kullanıcam ayarlayamadım günde 2 kez veriyorum şu an
Mervaydnnn b_goktug07 zinco gaz giderici damla çok öneriliyor onuda deneyebilirsiniz bende bio gaia kullanıyorum ama sadece bağırsak hareketleri düzenliyormus bende yeni öğrendim şimdi gaz damlası araştırıyorum bende