Yesim34 bizde aşıdan sonra hiç sıkıntı olmadı ateş vs tüm gün uykuda geçirdi beni epey korkuttu doktorunu aradık emmesi kuvvetli ise korkma ateşde olabilir ilaç kullanırsın dedi .Hatta o gün o kadar korkmuştumki bir daha aşı yaptırmam dedim.Böyle düşünürken 4 ay aşımız geldi çattı bizde yarın yaptırıcaz.