11 aylık oldu ama yediremiyorum. Kahvaltıda domates, yumurta, salatalık, peynir koyuyorum önüne. Azıcık ucundan tadına bakıyor sonra yere atıyor. Mercimek çorbası yaptım içmedi, yoğurt çorbası yaptım 5-6 kaşık içti daha yok. Şimdi tarhana yapıyorum. Yemiyor da yemiyor. Artık bana gına geldi. Sürekli ne yapıcam nasıl yediricem diye düşünmekten. Kilosu en son 15 gün önce 7600dü. Siz de durumlar nasıl? Ne önerirsiniz? Katı gıdaları benim elimden kesinlikle yemiyor. Ağzına koysam da geri çıkartıyor. Kendi elinden de yediğini en az 10 kere ağzından geri çıkarıyor sonra yine ağzına atıyor. En son yine midesine gitmiyor, yere atıyor.