Merhaba güzel anneler. Oğlum 4 ay 29 günlük. Gündüz uykuları azaldı. Sizde durumlar nasıl? Oturtmaya başladınız mı? Bebek arabasına gün içinde toplam 1 saat filan oturtyorum. Henüz dönmeye başlamadı😏. Uyurken hep yarım kundaklı , kundağı nasıl bırakabilirim acaba? Eli sürekli ağızında🤪.