Aynı mamayı kullanıyorum biberonuda her kullanımdan sonra yıkıyorum emzik biberon temizleyici ile ve süngeriyle ayrı ama son bi kaçtır ilk aldığında öğğğğ yapıyor başka biberonda denedim onada yaptı neden acaba ? Mamanın son kullanma tarihi geçmemiş kutuya baktım kokladım da. Ama mama zaten çok kötü koktuğu için anlamıyorum neden olabilir ?