gulay_candemir Çamaşır makinesi almak istiyorum Ama karar veremedim eşim simens almak istiyor nasıl bir ürün tavsiyeleri alabilir miyim
Elevka_96 gulay_candemir benim var çok memnunum 9 kilo 1200 devir sadece bebek elbisesi için yıkama modu ve kazan temizleme olsaydı daha iyi olurdu. Bütün eşyaların siemens 4 yıldır sıkıntı çıkartmadı hiç.
Sedef1303 gulay_candemir 5 yıldır kullanıyorum. Çamaşır makinemden hiç memnun değilim güzel yıkamıyor. Bu sene değiştiricem inşallah.
burjuvaanne gulay_candemir bennim bulasik camasir buzdolabi kucuk ev aletleri utün ve tv lerimin hepsi siemens öneririm
gulay_candemir Dün Profilo almaya karar verdim Ama eşim bu markayı almadı Simens hakkında fikir almak istiyorum
SetenayCo gulay_candemir tam 9 yıldır kullanıyorum iq500 8 kg 1000 devir. Günde enn az iki kere çalışır daha tık demedi. Yeni serileri daha iyi tabii.
Sedef1303 gulay_candemir şans işi canım biraz beyaz eşya. Olmaz inşallah memnun kalırsın. Hayırlı olsun 😊
Gulistan8706 gulay_candemir ama kanka söyle bir şey şans işi bazen güzel çıkıyor bazen güzel çıkmıyor bu tür elektronik şeyler