Deletedmom_38 Kızlar dün oğluma 6.ay aşısını yaptırmıştım ve az önce fark ettim ki sağ bacağında şişkinlik ve sertliğin olduğunu gördüm sizce bu normal mi? Her seferinde aşı yaptırdığımda öyle bir şey görmemiştim
Esraaa55 Deletedmom_38 6. Ayı bılmıyorumda bnımde kızım 2. Ay asını oldugunda ıkı bacagından bıde kolundan ıgne yapmıslardı ebe bacaklarında kızarıklık şişlik olabılır demişti