Bebeğim farklı bir şehirde doğdu böbrek rahatsızlığından ötürü Ankara’ya getirmek zorunda kaldık bir hafta sonraki topuk kanı daha geç alındı aşısını yaptırdım. Doğduktan bir hafta sonra üniversite hastanesinde TSH T4 değerlerine bakilmisti. Sağlık ocağından sağlık bakanlığı baskı yapıyor tahlil sonuçları için diye beni arayıp duruyorlar gidip baktıririm o sorun değil ama zaten bir hafta sonra bu değerler bakılmış hastanede tekrar tekrar neden isteniyor bilgisi olan bana bunu soyleyebilir mi