GebeHanim Şimdi bebeğin kilosunu burada sorunca lincleniyiruz hemen halbu ki gelişim vs takip etmek için öğrenmek başka kıyaslamak başka.
alptoyyy GebeHanim çoğu kendini tatmin ettiği için linç ediliyor 6 aylık 15 kilo kilosu az mı yazandan tut iki buçuk yaşında 25 kilo kendi doktorumuz sağlık ocağınndaki doktor iyi diyor ama size sorayım bana az geliyor yazan çok o yüzden hiç sevmiyorum ben kilo boy konusunu inşallah olmaz bidaha
GebeHanim alptoyyy 😂😂😂 e yuh artık Bende sevmiyorum kıyaslama yapılmasını ama bak burda ne güzel Gelişimini vs yazmışlar kimse ile kiyaslamadan 😊 Uygulamada desteklemis
alptoyyy GebeHanim işte gelde anlat bunu onlara gelişim de şöyle oğlu mesela 5 aylık kadın yazıyor anne dedi baba dedi dönüyor emekliyor herşeyi yiyor diğeri de benim de 5 aylık ama yapmıyor diye strese giriyor yani bana göre bizim insanımız bunları övmekle kendini tatmin ediyor hep
GebeHanim alptoyyy ,😃🤣 yazık valla ne diyim ki Tr koşullarında anne olmak ekstra hiç stresli değil 😂 Ne varsa bizimkilerde var zaten…jsdhx
Sssenemmm Genel olarak bilgi verilmeli bencede kıyaslama yapılmak için değil de mesela 3 aylık erkek bebeğin ortalama boyu ve kilosu baş çevresi su su gelismrler olur gibi genel bilgi icermeli kiyaslamak değil de bilgi verilmeli bence güzel olur yani
GebeHanim Sssenemmm aynen değil mi ? Uygulama özelliklerinde de böyle bir şey olsa güzel olurdu Su ayda şu gelişim olabilir Atak haftaları tablosu vs Böyle bir çözüm bulmuslar sanırım tek tek Herkes yazarak