Hnfe Bebeğimin 40 gunlukken ayağında kırmızı yanık gibi bir leke oluştu ne büyüdü ne küçüldü duan 5aylij gecmeyince cildiyeye götürdüm ve mastositoz olablir denildi yarın biyopsi yapılacak daha önce bu durumu yaşayan varmi