Flower123 Dilaraa98 tanıdığımız bi abimiz var eczanede friso gold önermiş eşim almış günde iki kez içiyordu zaten bi sorun olmadı ağır bir kokusu falan sa yok
Bestemm Dilaraa98 aptamil corformil. Bi ara artık gaz sorunu bitti diye düşüp normal aptamil aldım ama kızımda çok gaz yaptı yine mama değiştirmemek gerekiyormuş tecrübe ettim tekrar corformil e döndüm iyi şuan.
Denizvepasa Dilaraa98 sma optipro, hipp, humana kullandım. Hipp cok pahalı diye humana almıştım cok memnundum ama her zaman bulamam diye sma aldım tekrar.
Bahtszbedevi Dilaraa98 7,5 aylığız sadece 3 ay emzirebildim. Doğduğu günden itibaren hipp kullanıyorum çok memnunum