g0707 Kızlar merhaba bebeğimin kan tahlilinde b12 eksik çıktı ve doktor haftada 2 kez iğne yazdı yaptırın diye böyle durumla karşılaşan var mı ek gıdaya tam 6. Ayda geçtim onun da etkisi var mıdır bilemem bugün de aşı oldu 6 ay aşıları yarın da b12 iğnelerini yaptırsak etkileşim olur mu aşılarla bilgisi olanlar yazabilir mi acaba
Aliasafinannesi27 g0707 benimde bebeğimde eksiklik çıktı benim bebeğimde daha 3 aylık haftada yarım ampul icireceksin dedi doktorumuz bizde baş tutmakta zorlanıyor o sebeple götürdük B12 eksikliği çıktı
Piraye2021 g0707 benim bebeğimin de e B12 ve demir eksik çıktı , doktor ocean Demir ve B12 vitamini verdi, demiri her gün ,B12 yi haftada bir vereceksin dedi
KEREM0000000 g0707 değeri kaç çıktı benim ve bebeğimin de eksik çıktı ama doktor bebeğe değil bana ilaç önerdi bebeğim 2 aylıktı o zaman
Ummahan250820 g0707 geçmiş olsun canım benim kızımında. B12 değerleri yüksek çıkmıştı doktora neden yüksek çıkıyor dedim Yediklerinde olabilir dedi kızımda kemik sulu yada tavuk suyla yaptığım çorba yogurt pekmez yer sadece sanırım tavuk sulu çorba değerlerini yükseltti
Caglamm Benim kızımında dün kan tahlilleri in sonuçlarında d vitamini ve b 12 eksik çıkto ve doktorumuz et ve tam tahıllı yiyecekler yedir dedi.
g0707 Aliasafinannesi27 merhaba tekrardan verdiği iğneyi bebeğe içirdiniz mi bizimki de ağızdan mış dodex isimli iğne bişey olur mu ki korktum bi an
Minikkus14 Aliasafinannesi27 biz de daha tam tutamıyor basını alerji için test vermiştim b12 de bakmışlar düşük çıkmış daha sonucu göstermedim bize ne diyecek acaba bizde 3 aylığız değeri kaçtı bebişin
Aylakiz0-6 Piraye2021 b12 ocean mı kullanıyorsunuz. Banada doktor onu önerdi ama eşim gittiği için nasıl kullanıcamıxı sormamış. Üzerinde her gün bir fıs diyor doktor size haftada bir mi dedi
Aliasafinannesi27 g0707 hayır iğneye gerek yok içir dedi doktor yarım olarak enejektor ile ağzına sık dedi
GULCE02 Aliasafinannesi27 ismini öğrenebilir miyim bizede verdi kahverengi olanı at kırmızı olanlarıda yarısını sen yarısını bebeğe için dedi ama ben reçeteyi okudum emziren annelere önerilmiyo kafam baya karıştı napacagımı şaşırdım
Aliasafinannesi27 g0707 çok şükür bende ilkini dün verdim elhamdülillah birşey olmadı korkmayın doktorunuz yanlış birşey vermez Ben iğnesini taktım enjektörün yarısını çektim sonra iğnesini çıkartıp yavaş yavaş bebeğimin ağzına verdim ama dikkat edin hepsini yutsun bebeğiniz sizede mı haftada 1 defa yarım ampul
g0707 Aliasafinannesi27 haftada 2 defa canım bize yarım ampul Hastaneye gideceğiz az sonra iğneyi yaptırmaya onlar yapsın diye ama içinde sadece kasa uygulanır okuyunca bişey olur diye korktum
Aliasafinannesi27 g0707 kuzum hastaneye gitmeye ne gerek var size enjektör ( şırınga ) vermediler mı sen yapabilirsin korkma hicbirsey olmaz Allah’ın izniyle bende ilk başta tereddüt ettim ama ağızdan veriliyormuş büyükler için ekmeğin üzerine sıkıp yiyin diyor ama bebek olunca öyle olmuyor tabi
g0707 Esra1202 evet haklısınız reçeteye oral yazmışlar ağızdan yarısını şurup gibi şırınga İle verdik
g0707 Aliasafinannesi27 ya dökerim ederim korkuyorum cnm ilkini yapsınlar onlar bi ama doktor yA sağlık ocağında ya hastanede yaparlar demişti ağızdan mı enjekte mi söylemedi acaba iğne mi ki hala emin değilim