Brc12 Merhaba güzel anneler 2 aylık oğlum var doğduğundan beri reflü yatagnda yatıyorum sizler ne şekilde yatiriyorsunuz düz zemine sırtüstü yatrdgimda ya kusuyor ya boğulacak gibi oluyor O yüzden besiginde yatramiyorm.
Divayorgun Brc12 pek kusma sorunu yaşamamıştık. Ama yinede genelde düz zemine yan yatırıyordum. Kusarsa aksın tıkanmasından korkuyordum
Crnrza Brc12 beşiğin içine koyabilirsiniz reflü yatağını. Eğer beşiğiniz park beşikse. Ben 5. Ayına kadar beşiğin içine koydum. 5. Ay bitince reflü yatağını kullanmayı bıraktım.😃
heymom__ Brc12 ince bir yastıkta yan yatırıyorum ama boynunda eğrilik olmasın diye omuzlarıyla birlikte yastığa denk getiriyorum 6 aylık oldu hala öyle alıştık öyle gidiyor. Ekstra olarak beşiğinin altına rulo şeklinde ince battaniye koyduk baş kısmına yüksekltmesi için reflü yatağı almadık bu yüzden
Brc12 Divayorgun yan yatrmakta kaburgalara baskı yapiomus okadar kafam karışık ki reflü yatağından da kayıp cikiyor
Brc12 Crnrza Reflü yatağından kayıp cikio sürekli ayak ucuna yastık koyuyorum bu seferde iki büklüm oluyor çok gazlı olduğu için sürekli ikiniyor o yüzden sanırım🤭
Masmeh Yatağının üst tarafını hafif yükseltebilirsiniz,yani battaniye vb şeylerle kendi reflü yatağınızı oluşturun,doktorumuz tavsiye etmişti.
Masmeh Sırtüstü yatırıyorum,kızımda sorun yoktu ama oğlum çok fazla kusardı.AR mama kullanıyorum bu sebeple.