Funda80 5. Aynına ek gıdaya başladık 10. Ayına kadar hep ek gıda ret etti. Doktorumuz bi şekilde yerdirmeye çalış artık deyince bir gün şırıngayla denedim ve yedi şuan 15 aylık hala şırıngayla besleniyor veya akşam yemeklerini ekmek bandırıp o şekilde elimle besliyorum. Kaşıkla kesinlikle yemiyor. Herkes aa ilaç mı veriyorsun şırıngayla diyor yok böyle besleniyor diyorum. Bu durum canımı çok sıkıyor ama yememesine daha çok sıkıldığım için nasıl yemek isteerse öyle besliyorum