Tugceincizeynep Selam. Bebeğim 19 günlük. El ayak hastalığı oldu. Yaşayanlar var mı nasıl bir süreç hızlı atlatmak için öneriniz var mı
Bkv Tugceincizeynep merhaba benim bebeğim de bir aylık ve avuç içi ve ayak tabanında minik kızarıklıklar var sizin bebeğinz de ne vardı acaba iyileşti mi