smy5678 Papatya08 ya keşke daha önce acsaydin postu bebeğime sma almıştım kabız yapmıştı bidaha hiç kullanmadim ve 1 kutu mamayı çöpe attım çevreme çok sordum sorusturdum sma kullanan yoktu
Yavrupanda smy5678 valla ay ı bende 1 numara sma aldım yemedi 1 numara golden goat aldım yemedi Berecekmyer bulamadım döktüm