Kızım 14 aylık oldu ve özellikle bana karşı bilinçli beslenme reddi yapıyor. 9 kg vardı yoktu 1 haftadır da hiçbir şekilde yemek istemiyor. Artık kendime hakim olamiyorum bağırıyorum. Aksama kadar ac bırakıyorum emmedi de hiç mama veriyorum sabah aksam yine mırin kırın onu da istemiyor kafayı yiyeceğim resmen. Su biberonuyla geziyor midesindeki tek şey su gerçekten bu durumu yaşayan var mı kafayı yemek üzereyim 😓