O çikolata kistini ben de yaşadım canım çikolata kistinden dolayı adet düzensizliği oluyor maalesef kistten kaynaklı bir durum yani ben o kist yüzünden 3 yıl çocuk tedavisi gördüm en son ameliyat olmak zorunda kalmıştım başka türlü hamile kalamazsın demişti doktor çünkü sürekli içimde ilaç içmeme rağmen büyüyormuş kist çünkü sen sürekli doktora gidip baktırıyor musun kist ne durumda diye çikolata ki siz zarar vermiyor gibi görünürmüş ama işin için zarar verirmiş kişi anlamazmış