Papatya2636 ben 2 aylık aşısında yaşadım hastalandı iştahi kesildi ne mama ne meme istemiyordu emmeyince endişelendim acile gittim acilde çocuk doktoru şey dedi beslenmesi çok büyük bir sorun kesinlikle ihmal etme beslenemediginde getir dedi aşıdan olmustu bizim serum yaptılar rahatladı ağır gelmiş aşı bünyesine sonra emmeye devam etmişti doktora götür istersen canım çok uzun süre emmediyse sıkıntı. Belki bilmediğimiz ağrısı rahatsızlığı vardır.