Esm Seri doğduğından beri sırtıylan birleşik popodunda bide ayak nileğinde var doktora sordum ilerde geçer bunlar dedi
Annesibebisi Bsrmrt benim Kızım da da kırmızılık var 29 gunluguz ne kadarlık oldu szn bebek. Ne zamandan beri kendini sıkınca ortaya cikti
Seri [bilinmeyen] ben bu siteyi yeni öğrendik sormak öğrenmek ayıp mi internetten morluklara baktım hastalık çıktı kaynanam erkek arkası dedi bende merak ettim ben bir anneyim koyde yaşıyorum hastane ye gidecek durumum yok herzaman eltiden kaynanadan fayda yok bende buraya derdimi paylaşıyorum nekadar çok uzatinizki
Bsrmrt Annesibebisi 50 günlüğüz kendini rahat bırakınca çok hafif belli oluyor ama ıkınınca veya ağlayınca ortaya çıkıyor. Zamanla geçer diyorlar.
Seda0202 [bilinmeyen] happymom da da aynı 100 kere sordu bana bi de bebeği mama yemiyor midesi bulanıyormuş neden diye soruyor ne kadar cevap versen de hep aynı