Azraberenkuzu Dün bütün gün hastanedeydik çatlak var ve sürekli aglior eli hep kafasında ben annesi olarak napabilirim cabuk gecsin çünkü ilaç vermiolar
Sultanigde Azraberenkuzu merhaba 10 aylık bebeğimin düşme sonucu kafasında çatlak olmuş doktor tedavisi yok dedi ama yapabileceğimiz bişey varmı? Daha çabuk iyileşmesi için ne yapmalıyım? Çok üzülüyoruz lütfen cevap verirmisiniz sizinki iyileştimi acaba😰
Azraberenkuzu Öncelikle sagolun çok zor bir durum ağlayıp duruyordu birkaç kez düştü onemsemedik açıkçası ama eli hep kafasında sürekli mızmız olunca hastaneye gtrduk tomografi sonucu cıktı ortaya napsam cabuk kaynar acaba başına gelen kimse yok mu 😪😪
Sultanigde ozgetz herhangi bir tedavi uygulanmadı şükür kendi kendine iyileşti bir sorun olmadı ama hafif şişlik kaldı kafasında
ozgetz Perpa 12 aylık bizimki çatlak değilmiş çok şükür doktoru ile görüştük acildeki arkadaşlar öyle sanmış. Tedavisi de kendi kendine iyileşmesi sanırım eğer öyle bi durum varsa