Susuzyaz Selamlar, derdin bu mu demeyin evet derdim bu 😅 kafama takıldı şık güzel masalar hazırlamaya çalışıyorum. Merak ettim ütü izi olmalı mı olmamalı mı ? Bir sonraki sorum da menemenli soğanlı mı olur soğansız mı ? Gerçi bunu Vedat Milor çoktan sordu.
Deletedmom0099 Susuzyaz ütü izi olmaz bence, menemen de kahvaltıyaysa soğansız, akşam yemeği yada 5 çayı gibiyse soğanlı yaparım 🙈
Familyboy Susuzyaz olmaz kumaşları iz bırakacak kumaş değil örtülerin menemen de soğanlı olur ayrıca 😊
Fenty Susuzyaz İz olmasa daha iyi, menemende soğanlı olur. Soğansız olan Menemen değil sos gibi bir şey olur ay hiç sevemem. 😂
Tuzz Susuzyaz eğer misafire hazirlancaksa sofra bence utülenmeli Kahvaltıda soğansız ❌ Akşam yiyilecekse soğanlı ✅
Sarikuzumalp Susuzyaz Aman olsa ne olur olmasa ne olur o kadar da takmayın 😂 ama menemen soğanlı olur orası ayrı 😅
Deletedmom_36 Susuzyaz Utu izi olmamali. Menemende soganla yapilir diger turlu menemen degil domates biber kavurmasi yemis olursun.
balkzm Ütü izi olmaz,canını nasıl isterse öyle yapın, kahvaltı için soğanlı ağır olur,öğle yada akşam saati için soğanlı güzel olur..