Kader_aydogdu Merhaba arkadaşlar sezeryan doğum yaptım yaklaşık iki ay boyunca kanamam oldu lohusaligim bitti derken adet görmeye başladım.ve sürekli emziren bir anneyim neden böyle olduğu hakkında bilgisi olan veya aynı durumu yaşayan anneler varmi
pogacayanakk Kader_aydogdu bende sezaryenle doğum yaptım kırkım çıktığında kanamam kesildi sonrasında tekrar başladı adet oldum zannedip çok umursamadım ama bir ay kadar sürdü doktorum normal rahim daha tam toparlanmamış demişti
Kumpr Kader_aydogdu Kader_aydogdu benim de dün kırkım çıktı ama 30. Günden itibaren duran kanama tekrar başladı özellikle dünden beri aşırı kanamam var ikizlerim oldu yalnız bakıyorum doktora da gidemiyorum 😣
eylulunlu benim de 54 gün oldu bugun doktor a gittim rahim duvarım biraz kalınlaşmıs dedi endişeleyim açıkçası
Kader_aydogdu Meryem_Cansever her bünye farklı oluyor sanırım doğumlarda etkiliyor olabilir belkide kesildi diye düşünüyorsum. İ bakarsın yine başlar