Kızlar bebeğim şuan 2 buçuk aylık 3 numara sleepy bez kullanıyoruz elimde 50 adet kaldı sanki onlar yetermiş gibi geliyor 4 numaradan 144 adet var elimde şimdi kampanya olduğu için 4 numaradan 96 tane daha alsam mı fazla mı olur 5 numara mı alayım tecrübeliler yardımcı olur musunuz