Esmaky ben 2015 de bir bebeğimi düşürdüm arkasındanda rahmimde 5 cm bir tümörüm vardı o zamanla büyüdü 10 cm oldu alınması lazımdı hamilelikten sonra aldıralım sonrası zor olabilir diye konuştuk doktorumla... ama planlanan gibi olmuyor! damarlarımı tıkadı sonunda kangren oluyordum! Tümör alındı! Çevre dokular yakıldı rahim ne zaman toparlar?! toparlar mı?! Zamanla göreceğiz denildi. Aylarca adet görmedim toparlanmasını bekledim! Derken adet görmeye başladım, ama bu seferde ağrılarım olmaya başladı! Kendi doktorum seminerdeydi başka bir doktora randevu aldım. Ultrasonla bakıldı, kan idrar bütün tahlillerim yapıldı! Tümör tekrarlamış 4 cm tekrar ameliyat olmam gerekliymiş bu ameliyattan sonra tekrar çocuk sahibi olabilir miyim?! Belli değil ! Doktor konuştu ben dinledim! doktor konuştu ben yutkundum! Doktor konuştu ben yumruklarımı sıktım! Sonra çıktım gittim eve dönmek için, karşıdan karşıya geçerken caddenin ortasında kapaklanıp haykırmak istedim! Dudaklarımı ısırdım! Gözyaşlarım akmak istedi, içime akıttım!!! Eczaneye uğrayıp ilaçlarımı aldım çok ciddi ağrılarım var duramıyorumda ! Hamilelik testi aldım bir tane de sanırım bir daha umutla bu testi yapamayacağımı düşündüğüm için aldım! Alırken haline kendime çok acıdım! Sustum, yuttum! Eve gider gitmez ilaçları içmeye koyuldum ki testi yapıyım önce dedim! Ve çift çizgi... nasıl olur ki bugün tahliller ultrasonlar nasıl olur?! Tümörden kaynaklı hormonel bir durumdur derken kendi doktorunu aradım dönüyorum hafta sonuna hemen görüşelim ilaçları sakın içme dedi! Bekledim gittim ve doktorum baktı 5 haftalık hamileydim ve tümörün yapısını bebeğim bozmuş ve ben onu atmaya çalıştığım için o kadar ağrı çekiyormuşum zor bir hamilelik geçirdim ! Çok şükür 16 aylık olacak yavrum yakında... Allahıma şükürler olsun! Hayırlısıyla isteyen herkese nasip etsin!