5050 Allah yardımcın olsun ben de bazı zaman kızıyorum Engel olamıyorum kendime çünkü tüm gün mızmız. Uyumadığı zaman uykusuzluktan mızmız, uyuduğu zaman uykusunu alamadığından mızmız. Benim de sabrım taşıyor. Seni çok iyi anlıyorum. Geçen gün eşime ben de aynı şeyi dedim destek görmüyorum senden böyle olacağını bilseydim doğurmazdım diye. Bebeğimi çok seviyorum Allah acısını göstermesin isyanım asla yok. Ama eşim çok destek olacağını söylerdi. Hayal kurardık falan hepsi hayalde kaldı. İş yorgunluk vs bahane ediyor zorumla ilgileniyor ben söylüyorum o da. Destek görmek çok önemli bir şey. Eminim destek olsa böyle hissetmezsiniz.