M-u-c-i-z-e-m iki defa geçirdik 35gunlukken ve 6aylikken grip gibi geçirdi calpol verdim bitkisel ilaç verdi doktor sarımsaklı yağ sürdüm ayağına fln. Ben 39/40derece ateşle yattım bir hafta öldüm öksürük kaldı onu da çam kozalağı surubuyla geçirdim. Bebekler için günlük burun bakımını yap nefesi açık olsun banyo ettir suya bir kaç limon damlar içir ıhlamur içir keçiboynuzu özü içir güzel besle inşallah iyi olursunuz