Mrymm Kızlar ben 24 yaşımdayım gelecek sene kendimize araba almak istiyoruz, ben de bu aralar ehliyet takıldım ve çıkartmak istiyorum hiçbir deneyimim yok siz nasıl bir yol izlediniz
KubraBaybars Mrymm bence arabayı aldıktan sonra eşiniz biraz öğretsin kursa öyle yazılın. Ben hiç deneyimim olmadan gittim kursta öğretiyolar evet ama çokta etkili olmuyor ilk sınavda kalmıştım. Ekstra para verip ikincide geçtim o yüzden biraz deneyimleyin derim
Pnarr_ Mrymm bende 24 yaşında hiç bilmeden kursa gidip öğrendim ilk sınavda geçtim hepsini orda öğretirler
Yagmursonrasitoprakkokusu Mrymm kurs çok şey katıyor. Kararınızı verir vermez hemen bu kursa yazilin derim
Zeynep_Eren18 Mrymm Benim eşim öğretti sadce debriyaj gaz ve freni öğretti bana zaten onları öğrenince sürüyorsun arabayı gerisini kursta öğrendim kurs daha faydalı en ince ayrıntıya kadar öğretiyolar sözlü sınav kolay zaten direksiyondan bir kere kaldım bilerek bıraktılar ama dubamı devirdi görevli kimseninkini yapmadı benimkini devirdi eşitleyemedim o an arkaya çarptım hakkım helal değil tabi ikincide geçtim şükür 1 sene olacak alalı
Zeynep_Eren18 Mrymm arabayı alın bence eşiniz öğretsin yoksa hocalar ilk debriyajı falan öğretiyolar o da zaman kaybı beni direk park yerilerine çalıştırdı hoca en azından zaman kaybetmezsiniz
Bendenizsirine Mrymm parayı verip aliyorsun😂 sorun şu araba sürmeyi bilmeden ne olur trafiğe çıkmayın