Bebeğim 6 aylık… 5. Aydan beri su içirmeye çalışıyorum asla içmiyor. Alıştırma bardağı aldım ondan zaten henüz çekemiyor, biberonumuz var onla da içmiyor ikisiyle de sadece oynuyor. Neyle içecek bu suyu ya sadece ucunu çiğniyor 🥲 siz neyle nasıl içiriyorsunuz
Not: bardak mamajoo biberon avent