2,5 aylık bebeğim…Dünden beri ateşi var.şakakları 37,9 koltuk altı37 çıkıyor..duş aldırdım üzerini soydum bileklerine ıslak bez filan yapıyorum.calpol de verdik…ama bi türlü düşmüyor.doktoru aradık hastane ortamı daha kötü bizde aynı şeyleri yapıyoruz getirmeyin dedi..üşütücem diye korkuyorum..tecrübeli anneler neler yapabilirim..