Cgl123 TOSPAMMM17 Ben 6 aylık olmadan 3 delikliye geçtim gece verirken falan can çekiyordu çocuğum yorulup içmiyordu mamaya terliyordu 3 deliğe geçtim 5 dkkada hüp bitiriyor mamayı
Cgl123 TOSPAMMM17 Onu bilmiyorum ama plisps avent kullanıyorum ben 4 numara kullanıyorum başlığı e bebekten falan gidip istyebilirsiniz
TOSPAMMM17 Cgl123 yok biliyorum numaraları var 6aydan sonra 2 numara diyo ama bazı bebekler biberonların emzikleri değişince almıyorlarmış falan çok okudum ondan sordum illa değiştirmek gerekiyormu diye
1prenses_annesii TOSPAMMM17 ben iki gün degistirdim ondan mi bilmiyorum ama kızım biberonu birakiyodu nerdeyse. Bugün eski ucu taktim onunla emdi🤦♀️
Karaaslan2 Cgl123 bende yeni dogan olabi kullaniyorum basligi nrzaman degisutrmem gerekli. 2. Ayimiza giriycegiz
Cgl123 Karaaslan2 valla ben 4 aylık olmadan değişmiştim 2 delikliye geçmiştim çünkü çekerken çok efor sarfediyordu az gelşyordu