Kasev Canım annelerr oğlumun göbek deliği çok ıkındığı için sanki şiş gibi dışarda duruyor. Bu daha sonra iner mi yada inmesi için bişey yapmalı mıyım
KEREM0000000 Bizim de öyle doktora sordum fıtıkmış sık gördüğümüz bi durum düzelmesini bekliycez dedi. Aylık kontrole gidince siz de gösterin
Nazlican Kasev Göbek fıtığı olabilir mi Hemen hemen her bebekte gözükür gaz kaynaklıdır genelde ve bebek büyüdükçe gazı düzeldikçe gecer Bizde de vardı
Znurr Kasev fıtık olabilir benim kızımda da vardı göbeği patlayacak gibi geliyordu korkuyordum çok şükür geçti şimdi, zamanla düzeliyor ama doktorunuzlada görüşün
mervegunduz96 Kasev benim kızımında öyleyli başlarda çok ağlayan bir bebekti ama şimdi 3 aylık ağlamaları gaz sancıları bitti göbeğide içeriye girdi çok şükür