Gokce_ Benim doğum yaptığım hastanedeki emzirme danışmanı bana silikon başlık önerdi,kullandim, bebegim zorla emdi sonra emmedi bile. Cok sıkıntılar yaşadım haftalarca sağıp verdim hatta. Şansıma baska bi hastanenin emzirme danismani cok iyi çıktı, haftalar sonra emzirdim bebegimi. Bebegin emmesi icin meme başına gerek yokmus, tecrube de ettim. Size tavsiyem büyük sehirdeyseniz kadin dogum hastanelerinin (devlet hastanesi) emzirme danismanliklarina başvurmanız