biranne_ ben sezeryan doğum sonrası 40 çıktıktan sonra hemen regl oldum 23 günde bir geliyordu gecen ay 30 gün üstüne geldi ve bu ay 32 oldu hala gelmedi 😬😬 7.5 ay oldu ../ böyle düzensiz olan oldu mu ?
Balevlat00 3 ay gelmedigi oldu kac defa test yaptim negatif cikti ne zaman spora basladim 1 hafta sonra regl oldum bebegim 10 aylik spora devam ediyorum bakalim bu ay gelecek mi
Serranin_annesi Kırktan sonra geldi benimde sonra 15 günde 25 günde 30 günde geldi ard arda daha sonra 2 ayda 15 marttan beri gelmiyor iğne hap bişey de kullanmadım düzensizlik olmasın diye 3 kere gebelik tahlili verdim 😀🤭