Kızım 8 aylık dün akşamdan beri koltuk altı 38 üstü ateşi var hiç uyumuyor halsiz 2 kez ılık duş aldırdım 4 saatte bir dönüşümlü calpol parol veriyorum. Ev ısısı normal üstünde sadece zıbın var. Başka ne yapabilirim? Sarımsak kürü vardı ayak altı için ama zeytinyağım kalmamış onu ayçiçek yağı ile yapsam olur mu acaba bilen var mı?