Ata1 biz beşik sallama aparatıyla çözüm bulmuştuk ağladıkça sese duyarlı sallıyordu aynı zamanda da süpürge sesini açıyorduk şimdi 7. Aydayız 1 buçuk aydır bıraktık sallamayı emip uyuyor. Bu süreçte alışması zor oluyor ama zamanla bir rutin tutturuyor