Miran47 ilk 3_4 ay böyle oluyolar . Allah canımı alsın diye dua edeceğinize sabır dileyin çünkü hepsi gelip geçiyor. 2 buçuk aylıkken bizde öyleydik . Tuvalete bile bebeğimle gittiğim günleri biliyorum. Silkelen kendine gel isyan etme . Destek alacağın birileri varsa en basiti eşin . 2 saat baksın kendine zaman ayır . Şuan 4 aylık olduk işimi gücümü yapıyorum uyutup. 1 ay önceki hallerinden eser yok . Geçiyor yani öyle kalmıyolar merak etmeyin . O daha dünyayı kesfetmedi, korkuyor size muhtaç . Kokunuza teninize ihtiyaç duyuyo . O yüzden ayrılmak istemiyo. Bebek olduğunu unutmayın daha dünyada 100 gündür bile bulunmayan , her sesten herşeyden korkan anneye muhtaç bir bebek . Evinin temizliği için bu kadar isyana giriyosan (rabbim esirgesin hepsini) bebeğini kaybettigini evinin de tertemiz olduğunu düşün bir anlam ifade ediyor mu ?