Seydaa53333 bebeğim 2, 3 aylik olduğu zamanlar başıma gelmişti, dediğiniz gibi göğsümde süt olup olmadığını anlayabiliyordum her yumuşak göğüs sütün yettiği anlamına gelmiyor bence, elldigimde dolu olduğunu anlıyordum, ben ilk ay mama artı meme gitmiştim o zamandan kalma olduğunu düşünüyorum psikolojik olarak sütümün yettigini düşündüğüm günler göğüslerim dolgun oluyor ve bebeğim çok güzel emiyordu ama ne zaman akla mama gelse doyuyor mudur diye düşünsem o zamanlar göğsüm yumuşak olurdu ve yetmediğini düşünüp strese girerdim, bence sizinde psikolojik olarak olabilir, çok fazla düşünmemeye çalışın göğsüm dolu mu boş mu gibi, zor oluyor ama etkiliyor