zlmakkaya41 Kullanan var mı aranızda kullansam mı bilemedim henüz antibiyotik için erken diye düşünüyorum
Aloneeee zlmakkaya41 ilk antibiyotiğimizi 20 günlükken damardan verdiler. Sonrasında da defalarca mecburen antibiyotik kullandık. Kullanmazsanız daha kötü sonuçları oluyor emin olun o yüzden doktor verdiyse kullanılmalı çünkü doktorlar çok mecbur kalmadıkça istesen de yazmıyor antibiyotiği.
Ayse252125 zlmakkaya41 canım oğlum 8 aylıkken kullandık bizde 1 ay önce felandı baya hastalanmıştı toparlanamıyordu bu antibiyotikten sonra iyi oldu kullanabilirsin bence
zlmakkaya41 Yoruldum benimki de üst solunum yolu enfeksiyonu olmuş ateşi düştü çok şükür ama napmam lazım bilemedim ilaç hakkında da bir bilgim yok
Yoruldum zlmakkaya41 Geçmiş olsun, ben sağlık personeliyim gerek olduğuna vermekten çekinmeyin serim doktorunuza güveniyorsanız eğer . Bazen baştan savma antibiyotik te veriliyor . Bebeğimin geçtiğimiz günlerde burun akıntısı vardı başka bir doktora gitmek durumumda kaldık muayene bile etmeden direk antibiyotik yazdı ve kullanmadık ertesi gün geçti burun akıntısı.
Oglummmmb Ben bu antibiyotigi kullandım bir sıkıntı olmadı. Ama zaten sizin enfeksyon varmış kullanmanız gerekiyor tabiki
AselzumraLina Bende 3 aylıktı kullandığımda üst solunum yollarıni usutmus geçmeyen balgamı vardı bir sorun yaşamadık bizde
Tnzlhsyn1 Banada verdiler bu ilacı bebegim 8 aylik ama nasıl kullanıldığını hatırlamıyorum yardımcı olurmusunz
mustafayamaninannesi Tnzlhsyn1 24 saatte bir 1 ölçek içirdim ben 3 gün boyunca içinde ölçek var ona su doldurup ekleyin çizgisine kadar sallayın 16 aylık 13.5 kilo benimki içeceği ölçek farklı olabilir dr unuza danışma imkanınız varsa sorun
Dilanomerr Merhaba geçmiş olsun,benim de oğlum 9,5 aylık üst solunum yolları enfeksiyonu varmış doktorumuz azitro verdi uyumadan önce içirdim iyi geldi sanki bakalı gece nasıl geçecek sabah nasıl olacak bu arada 1 ölçek 5 ml